VIZĪTE PIE EDURIO KOMANDAS

Turpinot nesen uzsākto tradīciju, Iespējamās misijas kopiena devās pieredzes vizītē uz tehnoloģiju uzņēmuma Edurio biroju Rīgā. Tur mūs ar uzņēmuma 8 gadu vēsturi, savām mājīgajām telpām un daļu komandas iepazīstināja Edurio līdzdibinātājs, savulaik Iespējamās misijas līderības programmas dalībnieks Jānis Strods, kā arī Edurio Latvijas komandas vadītāja, Iespējamās misijas 5.iesaukuma absolvente, Lauma Tuča

Viena lieta ir būt lietas kursā par uzņēmuma radīto produktu un/vai pakalpojumu, un Edurio gadījumā tā ir Latvijas izglītības sistēmā diezgan plaši lietota aptauju īstenošanas platforma, kas ļauj skolotājiem, skolām un pašvaldībām ērti iegūt un analizēt datus, lai pieņemtu pamatotus, uz izaugsmi vērstus lēmumus savās iestādēs. Tomēr kas cits ir iepazīt uzņēmuma iekšējo kultūru, sadzirdēt mazo un lielo uzvaru stāstus, kā arī uzklausīt, ar kādiem izaicinājumiem un niansēm nākas saskarties, ikdienā vienlaikus apkalpojot Latvijas un Lielbritānijas izglītības sistēmas. Kas būtiski, Edurio nodarbina aptuveni 35 dažādu jomu speciālistus, un aptuveni 80% no savas darbības bāzē tieši uz pakalpojumu sniegšanu Lielbritānijā. 

Kā par vizīti reflektē absolventi?

“Prieks par lielo darbu, kuru Edurio veic ar pašvaldībām un skolu vadības komandām, lai  skolas uztvertu skolēnu, vecāku un skolas darbinieku atgriezenisko saiti kā normālu darba sastāvdaļu. Ir skaidrs, ka tas ir izaicinājums, jo, kamēr pašvaldība un skolas vadība nezina, kā atgriezeniskā saite viņiem var palīdzēt, šis anketēšanas process var būt formāls. Prieks redzēt, kā tiek meklēti risinājumi izaicinājumiem, domāts par darba vidi un darbinieku iesaisti, lai Edurio pakalpojums būtu kvalitatīvs un ar augstu pieviento vērtību izglītības sistēmai.” , vēsta Inese Saldābola, Skola2030 vadītāja, IM 1. iesaukuma absolvente.

“Lauma dalījās secinājumos, kas radušies pēc neveiksmēm, atbalstot izglītības iestādes datos balstītu lēmumu pieņemšanā. Labā ziņa ir tāda, ka kopīgā tendence, pasūtot validētu datu ievākšanu izglītībā un dinamikas novērtēšanu, pieaug. Jānis atbildēja uz jautājumiem, kā notiek anketu izveidošanas darbs, pievēršot lielu uzmanību atbilstošās jomas "questioning" jeb jautājumu kvalitātei u.c. knifiņiem, kas uzlabo produktu, un līdz ar to pielietojuma jēgu. Ir vērts pabūt kopā ar citiem izglītības jomas pārstāvjiem, jo kopīgas neformālas sarunas pie tējas un kafijas tases, kraukšķinot popkornu, "paver durvis" uz labāku kopskatu, kas notiek "ārpus/iekšpus skolas sienām" un visiem, kas iesaistīti izglītības kvalitātes veidošanā. Ir noderīgi būt sadzirdētiem un starp savējiem.”, stāsta Inga Jefremova, Jūrmalas Aspazijas pamatskolas matemātikas skolotāja, MS 1. iesaukuma absolvente.

Šajā gadā ceram paspēt doties vēl vienā pieredzes vizītē uz kādu privāto izglītības iestādi Rīgā, lai izzinātu dažādu iestādē darbojošos skolēnu atbalsta sistēmu pienesumu. Un, tā kā atsaucība no Iespējamās misijas kopienas ir gana liela, tad noteikti turpināsim ierosināt un organizēt šādas tīklošanās, domapmaiņas un savstarpējās mācīšanās pieredzes arī 2023.gadā. Arvien pārliecināmies, ka tieši šāds nepiespiests, daudzveidīgs un abpusēju atbildību veicinošs pasākumu formāts stiprina kopienu gan kolektīvajā līderībā, gan katra individuālā izaugsmē. 

Previous
Previous

VAI FIZIKU VAR IEMĀCĪTIES AR KARTUPELI?

Next
Next

KO SKOLĒNI DOMĀ PAR LAUKSAIMNIECĪBU?