Kaspars Pakulis

Matemātikas skolotājs Rīgas Mediju un mākslu tehnikumā

Izglītība

Iegūts inženierzinātņu bakalaura grāds datorvadībā un datorzinātnē un inženierzinātņu maģistra grāds biznesa informātikā.

Kaspars UN IESPĒJAMĀ MISIJA

Skolotāja profesija Kasparam nav sveša. “Mana mamma ir matemātikas un datorikas skolotāja, tāpēc esmu pazīstams ar šī darba ikdienu. Redzu skolotāja profesiju kā iespēju dot atpakaļ valstij un skolotājiem, kas ieguldījuši manā izaugsmē.” Tāpat Kaspars studiju gados pasniedza programmēšanu RTU Bērnu un jauniešu universitātē un saprata, ka mācīšana patīk.

Iepriekš Kaspars ir strādājis par tehnoloģiju un riska konsultantu, taču esot pietrūkusi īstā jēga, kādu varētu iegūt skolā. “Skolā dabiskā kopienas sajūta un ietekme uz skolēniem ir patiesa un nozīmīga. Strādāt par matemātikas skolotāju biju plānojis tad, kad būšu guvis lielāku dzīves pieredzi, bet saprotu, ka to varu sākt jau tagad.”

Kaspars uzskata, ka skolotājs nevar izmantot pieeju “viens izmērs der visiem” (one size fits all). Katram skolēnam ir savs mācīšanās temps un stiprās puses, bet skolotāju lielākais izaicinājums ir laika trūkums. Tāpēc Kaspara mērķis ir rast risinājumu, kā mācību procesu pielāgot ikviena vajadzībām, lai neviens nejustos nedz pārslogots, nedz atstāts novārtā. Šī iemesla dēļ viņš arī veidoja savu maģistra darbu par to, kā mākslīgais intelekts var palīdzēt personalizēt mācību procesu eksakto zinātņu jomā pamatskolas un vidusskolas līmenī.