Edvīns Elferts  Matemātikas skolotājs

Edvīns Elferts
Matemātikas skolotājs

Izglītība: absolvējis Stokholmas Ekonomikas augstskolu Rīgā, Ekonomikas un uzņēmējdarbības bakalaura studiju programmu

Pieredze: visus studijas gadus bijis Rīgas Ekonomikas augstskolas debašu kluba aktīvists, Erasmus apmaiņas programmas ietvaros bijis Islandē, kā arī pēc pirmā kursa bijis Spānijā praksē lielākajā IT uzņēmumā Indras Sistemas. Kā praktikants strādājis biznesa konsultāciju kompānijā SIA Hauska & Partner un Sabiedriskās politikas centrā PROVIDUS.

Intereses: cilvēki un to uzvedība, mūzikas teorija, lasīt grāmatas par dažādām tēmām, florbols.

Skola, kurā strādā: Ozolnieku vidusskola

Edvīns ir Pumpuru vidusskolas un Stokholmas Ekonomikas augstskolas Rīgā absolvents, un, izvēloties tālāko ceļu, viņš izlēma pieņemt vislielāko izaicinājums – atgriezties skolā, nu jau kā skolotājs. Viņš uzskata, ka iespēja mācīt jauniešus ir grūtākais, ko viņš varētu uzņemties pēc augstskolas absolvēšanas, jo Iespējamā misija ir iespēja izaicināt sevi. 

Paralēli studijām Edvīns iesaistījies dažādos projektos, piemēram, debašu klubā. „Man patīk iesaistīties pasākumos, kur sākumā jūtos neērti,” saka Edvīns, runājot par motivāciju izmēģināt jaunas lietas. Debašu klubs bijis lielisks posms dzīvē, kas devis prasmi ātri domāt, reaģēt un analizēt informāciju.

Kā vērtīgu pieredzi Edvīns min iespēju mācīties Islandē, kur stiprinājis ne tikai savas profesionālās zināšanas, bet arī ieguvis pieredzi sadarboties ar cilvēkiem no dažādām pasaules valstīm. Edvīnu interesē cilvēki - „kāpēc tiek pieņemti konkrēti lēmumi, kādi ir apstākļi, psiholoģiskie un eksistences jautājumi, kas virza pasauli”. Viņš uzskata, ka politika, tiesības un ekonomika ir interesanti procesi, kas ir jāiemācās saprast ikvienam cilvēkam, lai zinātu, kā darbojas sistēma.

Skolotājs ir kā instruments, kas atrodas starp zināšanām un skolēniem, un veido sasaisti starp abiem. Iespējamo misiju Edvīns uztver kā dzīves skolu, kuras laikā grib dot skolēniem iemeslu nākt uz skolu un palīdzēt kļūt patstāvīgiem, pieņemt sev interesējošus lēmumus: „Es vēlos parādīt, ka ar mērķi, motivāciju un darbu ir iespējams sasniegt panākumus un realizēt ieceres”.  

Vaicāts par sasniegumiem, viņš atzīst, ka svarīgākās lietas dzīvē ir iegūtās īpašības un prasmes, kuras tagad ir iespēja likt lietā. „Man ir pamats lepoties, ka man ir dota zaļā gaisma strādāt skolā un mācīt skolēnus”.